Event design MICROSOFT CUSTOMER ENGAGEMENT

Overview van de inrichting voor het customer engagement event van Microsoft in de Spoorwegkathedraal in Utrecht

Overview van de inrichting voor het customer engagement event van Microsoft in de Spoorwegkathedraal in Utrecht

Ook deze ontwerp en conceptopdracht kwam via Synpact (tegenwoordig overgenomen door de Persgroep Nederland). Zij organiseerde al een aantal keer het Microsoft Customer Engagement event en dit jaar (2016) was dit in de Spoorweg Kathedraal in Utrecht.

Een evenement locatie die met haar enorme hoogte met recht de naam kathedraal mag dragen. Op de eerste dag van het locatiebezoek kwam meteen het idee om event met een eenvoudige, maar krachtige statement neer te zetten. De enorme afmetingen van de hal vroegen mij letterlijk om iets groots. Na wat vragen over de mogelijkheden en het draagvermogen van de vloer was ik er al uit, zee containers voor de break out rooms, die we dan met een kraan naar binnen kunnen takelen zo van de trailer af. Hier hoeft alleen nog wat goede styling tegenaan en je hebt als bezoeker een enorm WOW effect.